wtorek, 30 września 2014

Podsumowanie/ulubieńcy września

Hej!


Nie mam pojęcia kiedy zleciał wrzesień. Przecież jeszcze niedawno były wakacje, a tu proszę, jutro już zaczyna mi się szkoła. Co prawda przez złamaną nogę trochę owe wakacje troszkę mi się przedłużyły, jednak wcale mnie to nie cieszy - stęskniłam się trochę za znajomymi i ogólnie za moją uczelnią. A poza tym - ileż można siedzieć w domu?! Ale cóż... wakacje były zdecydowanie udane!

Ale - wracając do tematu - podsumowanie września.


W tym miesiącu przeczytałam zaledwie 6 książek. Nie mogę się zdecydować na jedną najlepszą więc wybrałam trzy: 
  • Carlos Ruis Zafon Cień wiatru
  • Arthur Golden Wyznania gejszy
  • Wojciech Tochman, Katarzyna Boni Kontener
Co do filmów... obejrzałam kilka dobrych, ale najlepsze to:
  • Jak wytresować smoka 10/10 i zdecydowanie polecam!
  • Przechowalnia numer dwanaście 8/10
  • Cyrk motyli 9/10
  • Podziemny krąg - 8/10
  • Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz 8/10
  • Palo Alto 7/10

Muzycznie - lastfm mówi mi, że we wrześniu najczęściej słuchałam wykonawców/zespołów takich jak:
  • Ras Luta
  • Coldplay
  • Jónsi
  • Tabu
  • Nirvana
  • Bamd of horses

I to byłoby na tyle. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz